Iza nas je vrlo uzbudljiv i izazovan početak godine, koji smo ocijenili više nego uspješnim.
U prvih 10 radnih dana ove godine iz programskog rješenja XTRA.HR isplaćeno je više od 16 800 plaća za prosinac 2023. godine bez tehničkih poteškoća i grešaka u obračunima.
Sve izmjene u sustavu koje se kreiraju zbog zakonskih promjena shvaćamo iznimno ozbiljno, stoga smo i ovog puta s pripremom i implementacijom započeli znatno ranije. Detaljne specifikacije za prilagodbe u sustavu, edukacija svih članova tima, mnogobrojni sati testiranja, sve je to izvršeno kako bi opravdali povjerenje naših korisnika.
Za sve to vrijeme, bili smo i u konstantnom kontaktu s korisnicima kako bi im olakšali proces prilagodbe i omogućili isplatu plaća na uobičajene datume. O prijateljskom odnosu s klijentima, brzini i uspješnosti podrške i asistencije, dovoljno govore brojke prema kojima su u periodu provođenja obračuna plaće zaprimili ukupno 234 upita (1% u odnosu na broj isplaćenih plaća) putem našeg Helpdeska. Od ukupnog broj upita, njih se samo 58 odnosilo na obračun plaće za prosinac 2023. godine. Razlog iznimno malog broj upita jest kvalitetna implementacija svih promjena od strane tehničke podrške kao i educiranost svih članova tima podrške.
Kao i kod svih prethodnih velikih promjena u sustavu svim našim klijentima pripremili smo i poslali brošure s ciljem jednostavnijeg, bržeg i efikasnijeg procesa obračuna plaće prema novim zakonitostima.
Još jednom smo potvrdili da smo uz iskustvo i znanje svih naših članova kreirali XTRA kolaboraciju u izazovnim vremenima.
XTRA tim će nastaviti daljnji rad na unapređenju programskog rješenja s ciljem kreiranja vrhunske platforme koja će između ostalog uključivati i mobilnu aplikaciju koja je u testnoj fazi.